Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4846
Title: Соотношение функционально-ролевого и субъективно-личностного как основное противоречие педагогического взаимодействия
Authors: Велитченко, Леонід Кирилович
Велитченко, Леонид Кириллович
Velytchenko, Leonid Kyrylovych
Keywords: функционально-ролевое взаимодействие
субъективно-личностное взаимодействие
педагогическое взаимодействие
Issue Date: 2008
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Велитченко Л. К. Соотношение функционально-ролевого и субъективно-личностного как основное противоречие педагогического взаимодействия / Л. К. Велитченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 3. – С. 4-8.
Abstract: Педагогічна взаємодія розглядається як багатовимірне системне явище в педагогічному процесі як елемент освітньої, педагогічної, соціально-психологічної, міжособистісної систем.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4846
Appears in Collections:2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Velitchenko.pdf94.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.