Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4846
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВелитченко, Леонід Кирилович-
dc.contributor.authorВелитченко, Леонид Кириллович-
dc.contributor.authorVelytchenko, Leonid Kyrylovych-
dc.date.accessioned2019-11-19T10:38:10Z-
dc.date.available2019-11-19T10:38:10Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationВелитченко Л. К. Соотношение функционально-ролевого и субъективно-личностного как основное противоречие педагогического взаимодействия / Л. К. Велитченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 3. – С. 4-8.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4846-
dc.description.abstractПедагогічна взаємодія розглядається як багатовимірне системне явище в педагогічному процесі як елемент освітньої, педагогічної, соціально-психологічної, міжособистісної систем.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectфункционально-ролевое взаимодействиеuk
dc.subjectсубъективно-личностное взаимодействиеuk
dc.subjectпедагогическое взаимодействиеuk
dc.titleСоотношение функционально-ролевого и субъективно-личностного как основное противоречие педагогического взаимодействияuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Velitchenko.pdf94.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.