Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4829
Назва: Науково-методологічні підходи дослідження художньо-герменевтичної компетентності магістрів музичного мистецтва і хореографії
Інші назви: Scientific and methodological approaches of research Masters of Musical Arts and Choreography
Автори: Степанова, Людмила Василівна
Stepanova, Lyudmila Vasylivna
Ключові слова: художньо-герменевтична компетентність
художньо-герменевтичні уміння
науково-методологічний підхід
герменевтичний підхід
семіотичний підхід
культурологічно-людиноцентричний підхід
крос-культурний підхід
artistic and hermeneutic competency
artistic and hermeneutic skills
scientific and methodological approaches
masters of music art and choreography
Дата публікації: 2017
Видавництво: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Степанова Л. В. Науково-методологічні підходи дослідження художньо-герменевтичної компетентності магістрів музичного мистецтва і хореографії / Л. В. Степанова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. - Київ. – 2017. – Вип. 22(1). – С. 44-49. – (Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти)
Серія/номер: Теорія і методика мистецької освіти;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються науково-методологічні підходи дослідження художньо-герменевтичної компетентності магістрів музичного мистецтва і хореографії. Розкривається сутність герменевтичного, семіотичного, культурологічного, крос-культурного підходів. Обґрунтовується цілеспрямованість обраних підходів як теоретико-методологічної основи формування художньо-герменевтичної компетентності магістрів музичного мистецтва і хореографії. Представлено концептуальні тенденції в сучасній педагогічній науці, в яких обрані підходи висвітлено в контексті професійної підготовки майбутніх викладачів музики та хореографії у компетентнісній парадигмі освіти. The article deals with the scientific and methodological approaches to the study of music art and choreography masters’ artistic and hermeneutic competency. The criteria for the selection of scientific and methodological approaches of the given phenomenon are focused on the quality development of master students’ professional competency and their acquiring of relevant hermeneutic and interpretation skills. As a result of the context studying of scientific works we explain the essence of hermeneutic, semiotic, culturological, cross-cultural approaches. The notion of the “scientific and methodological approach” is specified, it is considered in the study as the realization of the leading, dominant idea, relevant for the researcher’s conceptual position, which is carried out by means of the chosen strategy, is based on theoretically elaborated scientific positions and orients scientific cognition and practice on the search for the quality methodological support. Our scientific concept is based on understanding that in addition to theoretical, methodological, performance knowledge and skills, future music and choreography teachers should have developed professional artistic and hermeneutic competency and related to it hermeneutic and interpretation skills. It is advisable to employ in the course of study and development of music and choreography masters’ artistic and hermeneutic competency the following approaches: hermeneutic, semiotic, culturological and human-centered, cross-cultural approaches. These approaches are theoretical and methodological basis for our research, they focus perspective directions of further scientific studies of the problem on the determining pedagogical principles and conditions of developing music art and choreography masters’ artistic and hermeneutic competency.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4829
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scientific and methodological.pdf316.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.