Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4804
Назва: Психологічний супровід творчо-обдарованих підлітків в умовах рекреаційного закладу
Автори: Грек, Олена Миколаївна
Grek, Olena Mykolayivna
Ключові слова: психологія обдарованості
творчо-обдаровані підлітки
рекреаційний заклад
психологічний супровід обдарованих підлітків
psychology of giftedness
creatively gifted teenagers
recreational facility
psychological support of gifted adolescents
Дата публікації: 2019
Видавництво: Edinburgh, UK. European Scientific Platform
Бібліографічний опис: Грек О. М. Психологічний супровід творчо-обдарованих підлітків в умовах рекреаційного закладу / О. М. Грек // Scientific discoveries: projects, strategies and development: Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ» with Proceedings of the International Scientific and Practical Conference (Vol. 2), October 25, 2019. Edinburgh, UK. European Scientific Platform. – С. 62-64.
Короткий огляд (реферат): Проведено апробацію розробленої програми психологічного супроводу творчо-обдарованих підлітків в умовах рекреаційного закладу. В дослідженні приймали участь 100 творчо-обдарованих підлітків, які відпочивали у ДП УДЦ «Молода гвардія». Повторна діагностика розвитку структурних компонентів творчості та індивідуальних характеристик у досліджуваних після проведення програми супроводу дозволила виявити статистично значущі різниці між оцінками в роботах творчо-обдарованих підлітків експериментальної групи за показниками візуальної продуктивності, оригінальності, гнучкості, товариськості та самооцінки (на рівні р<0,05). The approbation of the developed program of psychological support of creatively gifted teenagers in the conditions of a recreational institution is carried out. The study involved 100 creatively gifted adolescents who were resting at the UDC "Young Guard". Re-diagnosis of the development of structural components of creativity and individual characteristics in the subjects after the support program revealed statistically significant differences between assessments in the work of creatively gifted adolescents of the experimental group in terms of visual productivity, originality, flexibility, camaraderie and self-esteem (p <0.05 ).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4804
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології розвитку та соціальних комунікацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Grek Olena Mykolayivna 2019d.pdf2.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.