Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4775
Назва: Педагогічні умови формування виконавських умінь у процесі вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва
Інші назви: Pedagogical conditions of formation the abilities in the course of performing vocal training future teachers of music
Автори: Осадча, Тетяна Всеволодівна
Osadcha, Tetiana Vsevolodivna
Ключові слова: вокальна підготовка
виконавські уміння
мотиваційна сфера
інтеграція фахових знань
поетапність
креативне середовище
vocal training
performing skills
motivational sphere
integration of professional knowledge
stage-by-stage
creative environment
Дата публікації: 2019
Видавництво: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Бібліографічний опис: Осадча Т. В. Педагогічні умови формування виконавських умінь у процесі вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Т. В. Осадча // Наукові записки Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. – Кропивницький : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2019. – Вип. 176. – С. 105–110. – (Серія : Педагогічні науки).
Короткий огляд (реферат): У світлі сучасних вимог традиційна система вокально-виконавської підготовки студентів мистецьких факультетів вищих навчальних закладів потребує свого оновлення у напрямку інтеграції фахових знань, систематизації знань і умінь, що дозволило б озброїти студентів практичними методами й прийомами роботи з учнівською молоддю. Уміння виконавської діяльності необхідно формувати в процесі фахової підготовки вчителів музичного мистецтва. У зв’язку з цим активізується процес дослідження педагогічних умов, які найбільш сприяють формуванню виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки. The analysis of scientific literature made it possible to state that the vocal training, namely, its performance aspect, which is based on the formation of the personality as a creative organizer and propagandist of musical art, plays an essential role in the professional training of future teachers of musical art. The ability to perform an activity must be formed in the process of professional training of teachers of musical art. In this connection, the process of finding new strategies and innovative methods for preparing future music teachers is intensified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4775
ISSN: 2521-1919
Розташовується у зібраннях:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osadcha T.V..pdf689.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.