Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4773
Назва: Методологічні підходи до формування співацької грамотності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі хормейстерської підготовки
Інші назви: Methodological approaches to the formation of the single gravitability of future teachers of music art in the process of hormetistry preparation
Автори: Ткаченко, Марина Юріївна
Tkachenko, Maryna Yuriivna
Радюшина, Світлана Олександрівна
Radiushyna, Svitlana Oleksandrivna
Ключові слова: компетентність
компетенція
професійна компетентність
грамотність
музична грамотність
співоча грамотність
хорове мистецтво
методологічні підходи
expertise
competence
professional competence
literacy
musical notation
singing literacy
choral art
methodological approaches
компетентность
Дата публікації: 2019
Видавництво: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Бібліографічний опис: Ткаченко М. Ю. Методологічні підходи до формування співацької грамотності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі хормейстерської підготовки / М. Ю. Ткаченко, С. О. Радюшина // Наукові записки Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. – Кропивницький : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2019. – Вип. 176. - С. 223–228. - (Серія : Педагогічні науки)
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається категорія «співацька грамотність» як одна з професійних компетенцій майбутніх учителів музичного мистецтва, розкрито взаємозв’язок понять «грамотність» і «компетентність», висвітлено зміст ефективних методологічних підходів формування співацької грамотності, позначена їх пріоритетність у впровадженні в освітній процес хормейстерської підготовки. On the basis of the analysis of scientific literature, the essence of the concepts of «expertise», «competence», «musical notation», «musical literacy», «singing literacy» is highlighted. It is determined that the concept of «literacy» and «competence» are not only interdependent, but also their interpenetration is observed. Graduation of the evolutionary development of the concept of «literacy» as an educational category is presented. In the course of the research, the concept of formation of singing literacy is determined, which consists of the following methodological approaches: personal, active, systemic, competent.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4773
ISSN: 2521-1919
Розташовується у зібраннях:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachenko, Radiushina.pdf688.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.