Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4773
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкаченко, Марина Юріївна-
dc.contributor.authorTkachenko, Maryna Yuriivna-
dc.contributor.authorРадюшина, Світлана Олександрівна-
dc.contributor.authorRadiushyna, Svitlana Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2019-11-18T07:17:43Z-
dc.date.available2019-11-18T07:17:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТкаченко М. Ю. Методологічні підходи до формування співацької грамотності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі хормейстерської підготовки / М. Ю. Ткаченко, С. О. Радюшина // Наукові записки Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. – Кропивницький : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2019. – Вип. 176. - С. 223–228. - (Серія : Педагогічні науки)uk
dc.identifier.issn2521-1919-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4773-
dc.description.abstractВ статті розглядається категорія «співацька грамотність» як одна з професійних компетенцій майбутніх учителів музичного мистецтва, розкрито взаємозв’язок понять «грамотність» і «компетентність», висвітлено зміст ефективних методологічних підходів формування співацької грамотності, позначена їх пріоритетність у впровадженні в освітній процес хормейстерської підготовки. On the basis of the analysis of scientific literature, the essence of the concepts of «expertise», «competence», «musical notation», «musical literacy», «singing literacy» is highlighted. It is determined that the concept of «literacy» and «competence» are not only interdependent, but also their interpenetration is observed. Graduation of the evolutionary development of the concept of «literacy» as an educational category is presented. In the course of the research, the concept of formation of singing literacy is determined, which consists of the following methodological approaches: personal, active, systemic, competent.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherЦентральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченкаuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectкомпетенціяuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectграмотністьuk
dc.subjectмузична грамотністьuk
dc.subjectспівоча грамотністьuk
dc.subjectхорове мистецтвоuk
dc.subjectметодологічні підходиuk
dc.subjectexpertiseuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.subjectliteracyuk
dc.subjectmusical notationuk
dc.subjectsinging literacyuk
dc.subjectchoral artuk
dc.subjectmethodological approachesuk
dc.subjectкомпетентностьuk
dc.titleМетодологічні підходи до формування співацької грамотності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі хормейстерської підготовкиuk
dc.title.alternativeMethodological approaches to the formation of the single gravitability of future teachers of music art in the process of hormetistry preparationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachenko, Radiushina.pdf688.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.