Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4767
Назва: Методика навчання розв’язування задач з пропорційними величинами, що містять відношення різницевого або кратного порівняння із застосуванням підходів, що розроблені в рамках дидактичної системи розвиваючого навчання Л. В. Занкова
Автори: Скворцова, Світлана Олексіївна
Skvortsova, Svitlana Oleksiivna
Ключові слова: Л. В. Занков
задачі з пропорційними величинами
початкова математична освіта
Дата публікації: 2005
Видавництво: КЗВО "Одеська Академія неперервної освіти Одеської обласної ради"
Бібліографічний опис: Cкворцова С. О. Методика навчання розв’язування задач з пропорційними величинами, що містять відношення різницевого або кратного порівняння із застосуванням підходів, які розроблені в рамках дидактичної системи розвиваючого навчання Л. В. Занкова / С. О. Cкворцова // Наша школа. – 2005. – №5-6. – С.63-68.
Короткий огляд (реферат): Проведене експериментальне дослідження свідчить про ефективність застосування розробленої методики формування у молодших школярів загальних умінь розв’язувати задачі на прикладі задач з пропорційними величинами, що містять відношення різницевого або кратного порівняння, із застосуванням підходів до навчання розв’язування задач, що впроваджуються у системі Л. В. Занкова.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4767
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.