Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4749
Назва: Дидактичні основи інтерпретації сутності та структурно-змістовних аспектів музичної культури студентів-вокалістів
Інші назви: Didactic basis for interpretation of essence, structural and content aspects of vocal students’ musical culture
Автори: Іригіна, Світлана Олександрівна
Iryhina, Svitlana Oleksandrivna
Ключові слова: культура
мистецтво
музичне мистецтво
вокальна музика
музична культура
професійно-педагогічна освіта
музично-естетичне виховання
музична культура студентів-вокалістів
culture
art
musical art
vocal music
musical culture
professional and pedagogical education
musical and aesthetic upbringing
vocal students’ musical culture
Дата публікації: 2018
Видавництво: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Бібліографічний опис: Іригіна С. О. Дидактичні основи інтерпретації сутності та структурно-змістовних аспектів музичної культури студентів-вокалістів / С. О. Іригіна // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – 2018. – Вип. 170. – Кропивницький : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2018. – С. 68 – 72.
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізується проблема професійної підготовки фахівців, чия діяльність безпосередньо пов'язана з цілеспрямованою побудовою і регулюванням соціокультурних процесів. Відзначається, що освіченість, інтелект, духовність і культура, прагнення до творчості та вміння орієнтуватися в умовах глобальних соціальних змін, що відбуваються в сучасному суспільстві, є найважливішими факторами розвитку особистості сучасного професіонала (вокального виконавця і педагога).Інтерпретація сутності та змісту багатоскладної категорії «музична культура особистості» представлена через розкриття змісту основних понять і їх похідних. В кінці статті сформульовано всеосяжне поняття «музична культура студентів-вокалістів». The article is focused on the problem of staff’s professional training in its socio-cultural dimension, especially training of specialists whose activity is directly related to the purposeful construction and regulation of socio-cultural processes. It is noted that the education, intelligence, spirituality and culture, the desire for creativity and the ability to navigate in the context of global social changes which are taking place in modern society, are the most important factors in the development of the personality of a modern professional vocal performer and teacher. Interpretation of the nature and content of the “individual’s musical culture” category is represented through the disclosure of the basic concepts and their derivatives’ content. At the end of the article a comprehensive “musical culture of vocal students” concept is formulated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4749
Розташовується у зібраннях:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Iryhina.pdf722.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.