Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4749
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІригіна, Світлана Олександрівна-
dc.contributor.authorIryhina, Svitlana Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2019-11-14T10:52:53Z-
dc.date.available2019-11-14T10:52:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationІригіна С. О. Дидактичні основи інтерпретації сутності та структурно-змістовних аспектів музичної культури студентів-вокалістів / С. О. Іригіна // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – 2018. – Вип. 170. – Кропивницький : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2018. – С. 68 – 72.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4749-
dc.description.abstractУ статті актуалізується проблема професійної підготовки фахівців, чия діяльність безпосередньо пов'язана з цілеспрямованою побудовою і регулюванням соціокультурних процесів. Відзначається, що освіченість, інтелект, духовність і культура, прагнення до творчості та вміння орієнтуватися в умовах глобальних соціальних змін, що відбуваються в сучасному суспільстві, є найважливішими факторами розвитку особистості сучасного професіонала (вокального виконавця і педагога).Інтерпретація сутності та змісту багатоскладної категорії «музична культура особистості» представлена через розкриття змісту основних понять і їх похідних. В кінці статті сформульовано всеосяжне поняття «музична культура студентів-вокалістів». The article is focused on the problem of staff’s professional training in its socio-cultural dimension, especially training of specialists whose activity is directly related to the purposeful construction and regulation of socio-cultural processes. It is noted that the education, intelligence, spirituality and culture, the desire for creativity and the ability to navigate in the context of global social changes which are taking place in modern society, are the most important factors in the development of the personality of a modern professional vocal performer and teacher. Interpretation of the nature and content of the “individual’s musical culture” category is represented through the disclosure of the basic concepts and their derivatives’ content. At the end of the article a comprehensive “musical culture of vocal students” concept is formulated.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherЦентральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченкаuk
dc.subjectкультураuk
dc.subjectмистецтвоuk
dc.subjectмузичне мистецтвоuk
dc.subjectвокальна музикаuk
dc.subjectмузична культураuk
dc.subjectпрофесійно-педагогічна освітаuk
dc.subjectмузично-естетичне вихованняuk
dc.subjectмузична культура студентів-вокалістівuk
dc.subjectcultureuk
dc.subjectartuk
dc.subjectmusical artuk
dc.subjectvocal musicuk
dc.subjectmusical cultureuk
dc.subjectprofessional and pedagogical educationuk
dc.subjectmusical and aesthetic upbringinguk
dc.subjectvocal students’ musical cultureuk
dc.titleДидактичні основи інтерпретації сутності та структурно-змістовних аспектів музичної культури студентів-вокалістівuk
dc.title.alternativeDidactic basis for interpretation of essence, structural and content aspects of vocal students’ musical cultureuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Iryhina.pdf722.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.