Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4679
Назва: Педагогічні умови формування досвіду сприйняття поліфонії у майбутніх учителів музики
Автори: Сибірякова-Хіхловська, М. І.
Шмакова, А. Є.
Ключові слова: педагогічні умови
майбутні вчителі музики
музична освіта
формування досвіду
Дата публікації: 2005
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Сибірякова-Хіхловська М. І. Педагогічні умови формування досвіду сприйняття поліфонії у майбутніх учителів музики / М. І. Сибірякова-Хіхловська, А. Є. Шмакова // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 71-73.
Короткий огляд (реферат): У статті характеризується категорія досвіду сприйняття поліфонії, доводиться актуальність цієї категорії для професійної підготовки майбутніх вчителів музики в умовах модернізації вищої освіти. Рекомендуються етапи та педагогічні умови для формування такого досвіду. Ефективність етапів і педагогічних умов доведена в ході експерименту. The article characterizes the category of experience of perceiving polyphony; substantiates actuality of this category for professional training of future music teachers in terms of modernization of higher education. The author recommends some stages and pedagogical terms for forming such experience. The efficiency of these stages and terms are proved through the experiment conducted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4679
Розташовується у зібраннях:2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf192.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.