Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4679
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСибірякова-Хіхловська, М. І.-
dc.contributor.authorШмакова, А. Є.-
dc.date.accessioned2019-11-13T07:56:16Z-
dc.date.available2019-11-13T07:56:16Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationСибірякова-Хіхловська М. І. Педагогічні умови формування досвіду сприйняття поліфонії у майбутніх учителів музики / М. І. Сибірякова-Хіхловська, А. Є. Шмакова // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 71-73.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4679-
dc.description.abstractУ статті характеризується категорія досвіду сприйняття поліфонії, доводиться актуальність цієї категорії для професійної підготовки майбутніх вчителів музики в умовах модернізації вищої освіти. Рекомендуються етапи та педагогічні умови для формування такого досвіду. Ефективність етапів і педагогічних умов доведена в ході експерименту. The article characterizes the category of experience of perceiving polyphony; substantiates actuality of this category for professional training of future music teachers in terms of modernization of higher education. The author recommends some stages and pedagogical terms for forming such experience. The efficiency of these stages and terms are proved through the experiment conducted.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectмайбутні вчителі музикиuk
dc.subjectмузична освітаuk
dc.subjectформування досвідуuk
dc.titleПедагогічні умови формування досвіду сприйняття поліфонії у майбутніх учителів музикиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf192.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.