Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4679
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСибірякова-Хіхловська, М. І.-
dc.contributor.authorШмакова, А. Є.-
dc.date.accessioned2019-11-13T07:56:16Z-
dc.date.available2019-11-13T07:56:16Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationСибірякова-Хіхловська М. І. Педагогічні умови формування досвіду сприйняття поліфонії у майбутніх учителів музики / М. І. Сибірякова-Хіхловська, А. Є. Шмакова // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 71-73.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4679-
dc.description.abstractУ статті характеризується категорія досвіду сприйняття поліфонії, доводиться актуальність цієї категорії для професійної підготовки майбутніх вчителів музики в умовах модернізації вищої освіти. Рекомендуються етапи та педагогічні умови для формування такого досвіду. Ефективність етапів і педагогічних умов доведена в ході експерименту. The article characterizes the category of experience of perceiving polyphony; substantiates actuality of this category for professional training of future music teachers in terms of modernization of higher education. The author recommends some stages and pedagogical terms for forming such experience. The efficiency of these stages and terms are proved through the experiment conducted.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectмайбутні вчителі музикиuk
dc.subjectмузична освітаuk
dc.subjectформування досвідуuk
dc.titleПедагогічні умови формування досвіду сприйняття поліфонії у майбутніх учителів музикиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf192.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.