Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4674
Назва: Значення вивчення етнопсихології та крос-культурної психології у професійному становленні сучасного педагога
Автори: Пономаренко, Лариса Петрівна
Ponomarenko, Larisa Petrivna
Ключові слова: вивчення етнопсихології
крос-культурна психологія
професійне становлення
сучасний педагог
становлення педагога
Дата публікації: 2005
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Пономаренко Л. П. Значення вивчення етнопсихології та крос-культурної психології у професійному становленні сучасного педагога / Л. П. Пономаренко // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 61-63.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується необхідність розширення гуманітарної підготовки педагогів в епоху глобалізації, демократичних перетворень в Україна. The article substantiates the necessity of broadening humanitarian training of teachers in terms of worldwide globalisation and democratic transformation in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4674
Розташовується у зібраннях:2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf189.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.