Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4674
Назва: | Значення вивчення етнопсихології та крос-культурної психології у професійному становленні сучасного педагога |
Автори: | Пономаренко, Лариса Петрівна Ponomarenko, Larisa Petrivna |
Ключові слова: | вивчення етнопсихології крос-культурна психологія професійне становлення сучасний педагог становлення педагога |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Пономаренко Л. П. Значення вивчення етнопсихології та крос-культурної психології у професійному становленні сучасного педагога / Л. П. Пономаренко // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 61-63. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовується необхідність розширення гуманітарної підготовки педагогів в епоху глобалізації, демократичних перетворень в Україна. The article substantiates the necessity of broadening humanitarian training of teachers in terms of worldwide globalisation and democratic transformation in Ukraine. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4674 |
Розташовується у зібраннях: | 2005 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
22.pdf | 189.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.