Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4674
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПономаренко, Лариса Петрівна-
dc.contributor.authorPonomarenko, Larisa Petrivna-
dc.date.accessioned2019-11-12T14:48:53Z-
dc.date.available2019-11-12T14:48:53Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationПономаренко Л. П. Значення вивчення етнопсихології та крос-культурної психології у професійному становленні сучасного педагога / Л. П. Пономаренко // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 61-63.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4674-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується необхідність розширення гуманітарної підготовки педагогів в епоху глобалізації, демократичних перетворень в Україна. The article substantiates the necessity of broadening humanitarian training of teachers in terms of worldwide globalisation and democratic transformation in Ukraine.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectвивчення етнопсихологіїuk
dc.subjectкрос-культурна психологіяuk
dc.subjectпрофесійне становленняuk
dc.subjectсучасний педагогuk
dc.subjectстановлення педагогаuk
dc.titleЗначення вивчення етнопсихології та крос-культурної психології у професійному становленні сучасного педагогаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf189.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.