Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4638
Назва: Художньо-педагогічний діалог як метод розвитку самосвідомості майбутніх учителів
Автори: Білова, Наталія Костянтинівна
Бароліс, О. В.
Bilova, Nataliia Kostyantynivna
Ключові слова: розвиток самосвідомості
майбутні вчителі
самосвідомість учителів
Дата публікації: 2005
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Білова Н. К. Художньо-педагогічний діалог як метод розвитку самосвідомості майбутніх учителів / Н. К. Білова, О. В. Бароліс // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 6-9.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання змістовної сутності зовнішнього і внутрішнього художньо-педагогічного діалогу між студентами, викладачами, художнім текстом - музичним твором як методу усвідомленого розкриття і розширення меж свого «Я» через розуміння іншого; висвітлюється стан проблеми в практиці підготовки студентів-музикантів на основі аналізу результатів проведеного експерименту; подаються шляхи її вирішення. In the article we work out the issues of outside and inside essence of art-pedagogical dialogue between students, teachers, art narrative - music play and the author, the former being considered a method of realized revealing and extension of the borders of personal “I” through understanding another person; analyze experimental data of diagnostic research, determine the ways of solving the problem.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4638
Розташовується у зібраннях:2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf189.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.