Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4638
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білова, Наталія Костянтинівна | - |
dc.contributor.author | Бароліс, О. В. | - |
dc.contributor.author | Bilova, Nataliia Kostyantynivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-12T12:07:23Z | - |
dc.date.available | 2019-11-12T12:07:23Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Білова Н. К. Художньо-педагогічний діалог як метод розвитку самосвідомості майбутніх учителів / Н. К. Білова, О. В. Бароліс // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 6-9. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4638 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються питання змістовної сутності зовнішнього і внутрішнього художньо-педагогічного діалогу між студентами, викладачами, художнім текстом - музичним твором як методу усвідомленого розкриття і розширення меж свого «Я» через розуміння іншого; висвітлюється стан проблеми в практиці підготовки студентів-музикантів на основі аналізу результатів проведеного експерименту; подаються шляхи її вирішення. In the article we work out the issues of outside and inside essence of art-pedagogical dialogue between students, teachers, art narrative - music play and the author, the former being considered a method of realized revealing and extension of the borders of personal “I” through understanding another person; analyze experimental data of diagnostic research, determine the ways of solving the problem. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | розвиток самосвідомості | uk |
dc.subject | майбутні вчителі | uk |
dc.subject | самосвідомість учителів | uk |
dc.title | Художньо-педагогічний діалог як метод розвитку самосвідомості майбутніх учителів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2005 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.