Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4638
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілова, Наталія Костянтинівна-
dc.contributor.authorБароліс, О. В.-
dc.contributor.authorBilova, Nataliia Kostyantynivna-
dc.date.accessioned2019-11-12T12:07:23Z-
dc.date.available2019-11-12T12:07:23Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationБілова Н. К. Художньо-педагогічний діалог як метод розвитку самосвідомості майбутніх учителів / Н. К. Білова, О. В. Бароліс // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 6-9.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4638-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання змістовної сутності зовнішнього і внутрішнього художньо-педагогічного діалогу між студентами, викладачами, художнім текстом - музичним твором як методу усвідомленого розкриття і розширення меж свого «Я» через розуміння іншого; висвітлюється стан проблеми в практиці підготовки студентів-музикантів на основі аналізу результатів проведеного експерименту; подаються шляхи її вирішення. In the article we work out the issues of outside and inside essence of art-pedagogical dialogue between students, teachers, art narrative - music play and the author, the former being considered a method of realized revealing and extension of the borders of personal “I” through understanding another person; analyze experimental data of diagnostic research, determine the ways of solving the problem.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectрозвиток самосвідомостіuk
dc.subjectмайбутні вчителіuk
dc.subjectсамосвідомість учителівuk
dc.titleХудожньо-педагогічний діалог як метод розвитку самосвідомості майбутніх учителівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf189.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.