Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4593
Назва: Стимулювання пізнавальної активності майбутніх учителів математики засобами навчально-педагогічних ігор
Інші назви: Encouraging cognitive activity of future teachers of mathematics by means of educational and pedagogical games
Автори: Кушнірук, Анастасія Сергіївна
Kushniruk, Anastasiia Serhiivna
Ключові слова: навчально-педагогічна гра
ігрова компетентність
cognitive activity of teachers
future teacher of mathematics
educational and pedagogical game
game competence
Дата публікації: 2017
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Кушнірук А. С. Стимулювання пізнавальної активності майбутніх учителів математики засобами навчально-педагогічних ігор / А. С. Кушнірук // Проблеми якості дошкільної освіти і професійної підготовки майбутніх педагогів у вищій школі : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Одеса, 26-27 жовтня 2017 р. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 52-53.
Короткий огляд (реферат): У статті розповідається про впровадження навчально-педагогічних ігор у процес підготовки майбутніх учителів математики. Використання навчально-педагогічних ігор у процесі вивчення психолого-педагогічних і фахових дисциплін дозволяє студентам творчо розкритися, самореалізуватися. Розробка та впровадження навчально-педагогічних ігор у процес підготовки майбутніх учителів математики здатні підвищити рівень їхньої ігрової компетентності, під якою розуміється складне інтегративне утворення, що характеризується обізнаністю студентів із сучасними ігровими технологіями, володінням методикою їх організації на уроках математики, сформованістю творчого мислення. Тhe article describes the introduction of educational and pedagogical games in the process of training future mathematics teachers. The use of educational and pedagogical games in the process of studying psychological and pedagogical and professional disciplines allows students to open up creatively, to realize themselves. The development and implementation of educational and pedagogical games in the process of training future mathematics teachers are able to increase their level of game competence, which means complex integrative education, characterized by the students' awareness of modern game technologies mastering the methods of their organization in mathematics lessons, the formation of creative thinking.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4593
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Encouraging cognitive activity.pdf240.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.