Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4593
Title: Стимулювання пізнавальної активності майбутніх учителів математики засобами навчально-педагогічних ігор
Other Titles: Стимулирование познавательной активности будущих учителей математики средствами учебно-педагогических игр
Encouraging cognitive activity of future teachers of mathematics by means of educational and pedagogical games
Authors: Кушнірук, Анастасія Сергіївна
Кушнирук, Анастасия Сергеевна
Kushniruk, Anastasiia Serhiivna
Keywords: познавательная активность учителей
будущий учитель математики
учебно-педагогическая игра
игровая компетентность
пізнавальна активність вчителів
майбутній учитель математики
навчально-педагогічна гра
ігрова компетентність
cognitive activity of teachers
future teacher of mathematics
educational and pedagogical game
game competence
Issue Date: 2017
Publisher: Букаєв Вадим Вікторович
Citation: Кушнірук А. С. Стимулювання пізнавальної активності майбутніх учителів математики засобами навчально-педагогічних ігор / А. С. Кушнірук // Проблеми якості дошкільної освіти і професійної підготовки майбутніх педагогів у вищій школі : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Одеса, 26-27 жовтня 2017 р. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 52-53.
Abstract: У статті розповідається про впровадження навчально-педагогічних ігор у процес підготовки майбутніх учителів математики. Використання навчально-педагогічних ігор у процесі вивчення психолого-педагогічних і фахових дисциплін дозволяє студентам творчо розкритися, самореалізуватися. Розробка та впровадження навчально-педагогічних ігор у процес підготовки майбутніх учителів математики здатні підвищити рівень їхньої ігрової компетентності, під якою розуміється складне інтегративне утворення, що характеризується обізнаністю студентів із сучасними ігровими технологіями, володінням методикою їх організації на уроках математики, сформованістю творчого мислення. В статье рассказывается о внедрении учебно-педагогических игр в процесс подготовки будущих учителей математики. Использование учебно-педагогических игр в процессе изучения психолого-педагогических и специальных дисциплин позволяет студентам творчески раскрыться, самореализоваться. Разработка и внедрение учебно-педагогических игр в процесс подготовки будущих учителей математики способны повысить уровень их игровой компетентности, под которой понимается сложное интегративное образование, характеризующееся осведомленностью студентов с современными игровыми технологиями, владением методикой их организации на уроках математики, сформированностью творческого мышления. he article describes the introduction of educational and pedagogical games in the process of training future mathematics teachers. The use of educational and pedagogical games in the process of studying psychological and pedagogical and professional disciplines allows students to open up creatively, to realize themselves. The development and implementation of educational and pedagogical games in the process of training future mathematics teachers are able to increase their level of game competence, which means complex integrative education, characterized by the students' awareness of modern game technologies mastering the methods of their organization in mathematics lessons, the formation of creative thinking.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4593
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Encouraging cognitive activity.pdf240.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.