Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4583
Title: Сенсорний розвиток дітей 3-го року життя в іграх з природними матеріалами
Other Titles: Sensory development of children of the 3rd year of life in games with natural materials
Authors: Молодецька, Галина Іванівна
Molodetska, Halyna Ivanivna
Keywords: сенсорний розвиток дітей
сенсорне виховання
діти раннього віку
дидактичні ігри
sensory development of children
sensory education
children of early age
didactic games
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Молодецька Г. І. Сенсорний розвиток дітей 3-го року життя в іграх з природними матеріалами / Г. І. Молодецька // Педагогічний альманах : зб. наук. праць. Сучасна освіта : теорія, методика і практика. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2017. – С. 126-132.
Abstract: У статті висвітлені питання сенсорного розвитку дитини 3-го року життя в іграх з природними матеріалами. Сенсорний розвиток дитини – це розвиток її чуттів і сприймань. Він становить фундамент її розумового розвитку та є являється необхідним для оволодіння практичною діяльністю, розвитку логічного пізнання. Сенсорному розвитку дітей сприяють різні методи, прийоми, форми організації цілеспрямованої діяльності малюків на заняттях і у повсякденному житті. Усі ці форми мають спільну спрямованість: створити у дитини багатий чуттєвий досвід – досвід орієнтування у властивостях предметів, досвід обстеження об’єктів природи. The article addresses the issues of sensory development of a child of 3 years of age in games with natural materials. Sensory development of the child is the development of her feelings and perceptions. It forms the basis of its mental development and is necessary for mastering practical activity, the development of logical knowledge. Sensory development of children is facilitated by various methods, techniques, forms of organization of purposeful activity of the kids at classes and in daily life. All these forms have a common orientation: to create a rich sensual experience for the child - experience of orientation in the properties of objects, experience of examination of objects of nature.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4583
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sensory development of children of the.pdf481.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.