Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4560
Title: Інтеграція різних видів мистецтв як засіб творчого розвитку дітей раннього віку
Other Titles: Интеграция различных видов искусств как средство творческого развития детей раннего возраста
Integration of different arts as a means of creative development of children from an early age
Authors: Костюхіна, Лілія Василівна
Костюхина, Лилия Васильевна
Kostuhina, Liliia Vasylivna
Івершинь, Анжеліка Геннадіївна
Ивершинь, Анжелика Геннадьевна
Iverschin, Anzhelika Hennadiivna
Keywords: художній образ
інтеграція мистецтв
кольорово-музичне сприйняття
художественный образ
интеграция искусств
цвето-музыкальное восприятия
artistic image
integration mysteries
color and music spriniyattya
Issue Date: 2018
Publisher: ПНПУ імені К. Д. Ушинського
Citation: Костюхіна Л. В. Інтеграція різних видів мистецтв як засіб творчого розвитку дітей раннього віку /Л. В.Костюхіна, А. Г. Івершинь. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2018.
Abstract: У статті йдеться про те, як навчити дітей передавати кольорову характеристику емоційного змісту музичних творів. Колір — головний засіб виразності, оскільки першим сприймається колорит картини, її колірна гама, світлотіньове вирішення (тон). Та як викликати у дітей інтерес до музичних творів, бажання їх слухати, розуміти настрій та образний зміст музики; навчати розрізняти контрастні особливості звучання музичного твору (голосно - тихо, швидко - повільно, високо - низько). В статье говорится о том, как научить детей передавать цветовую характеристику эмоционального содержания музыкальных произведений. Цвет - главное средство выразительности, поскольку первым воспринимается колорит картины, ее цветовая гамма, светотеневое решения (тонн). И как вызвать у детей интерес к музыкальным произведениям, желание их слушать, понимать настроение и образное содержание музыки; учить различать контрастные особенности звучания музыкального произведения (громко - тихо, быстро - медленно, высоко - низко).The article is about teaching children how to convey the color characteristics of the emotional content of musical works. Color - the main means of expressiveness, because the first is perceived the color of the painting, its color scheme, light-shade solution (tone). But how to arouse children's interest in musical works, desire to listen to them, to understand mood and figurative content of music; to learn to distinguish the contrasting features of the sound of a musical work (loud - quiet, fast - slow, high - low).
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4560
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.