Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4559
Назва: Формування у молодших школярів обчислювальної навички письмового ділення
Інші назви: Forming junior computing computing skills in writing
Автори: Скворцова, Світлана Олексіївна
Skvortsova, Svitlana Oleksiivna
Ключові слова: предметна математична компетентність
обчислювальна компетенція
обчислювальна навичка
письмове ділення
методика формування
subject mathematical competency
computing competence
computing skills
written division
method of forming
Дата публікації: 2016
Видавництво: Інститут педагогіки
Бібліографічний опис: Cкворцова С. О. Формування у молодших школярів обчислювальної навички письмового ділення / С. О. Cкворцова // Варіативність організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання у початковій школі: матеріали Всеукраїнської науковопрактичної конференції (19 квітня, 2016 р. м. Нікополь). – Київ: Інститут педагогіки, 2016. – C. 72 – 77.
Короткий огляд (реферат): У статті презентовано основні ознаки методики формування в учнів четвертого класу обчислювальної навички письмового ділення, що реалізує психологічні вимоги до формування розумових дій, які забезпечують високу ефективність навчання вмінням та навичкам Л. Фрідмана. Ця методика розроблена із дотримання етапів формування розумових дій відповідно до теорії П. Гальперіна та етапів формування обчислювальної навички М. Бантової. The paper describes the main features of a method of forming c omputing skills of written division of the 4-th grade pupils. This method implement s the requirements for the formation of mental actions providing high efficiency of t eaching skills and abilities by L. Friedman: expansion of the action during its prima ry display, stretching the time of the formation of skills and abilities, exploded mas tering of complex actions, the stage formation of mental actions. These requiremen ts are more fully implemented in the theory of stage formation of mental actions an d concepts by P. Galperyn, thus this method implements the stages of: preliminary acquaintance with the action, performing an action in the material or materialized f orm, execution of actions in the form of loud speech, in the form of "external speec h to himself," and mentally. The proposed method takes into account the stages of preparation, familiarization with the technique of computing and consolidation of th e technique's knowledge and the formation of a computing skill by M. Bantova.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4559
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannya u molodshyx shkolyariv obchyslyuvalnoyi navychky pysmovogo dilennya .pdf703.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.