Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4491
Назва: Гавань Витрувия и де Волана
Інші назви: Harbor of Vitruvius and de Volan
Гавань Витрувия и де Волана
Автори: Добролюбський, Андрій Олегович
Добролюбский, Андрей Олегович
Dobrolyubsky, Andriy Olehovych
Ключові слова: история Одессы
одесский порт
строительство порта
рекомендации Витрувия
ряжевый метод
історія Одеси
одеський порт
будівництво порту
рекомендації Вітрувія
ряжевий метод
history of Odessa
Odessa port
port construction
Vitruvius recommendations
muzzle method
Дата публікації: 2016
Видавництво: Всемирный клуб одесситов
Бібліографічний опис: Добролюбский А. Щ. Гавань Витрувия и де Волана / А. О. Добролюбский // Всемирные одесские новости. — Одесса: Всемирный клуб одесситов, 2016. — № 3 (95). — С. 4 ( газета).
Короткий огляд (реферат): В статье идет речь о планировке и начале строительства будущей Одессы и ее порта. Франц де Волан использовал совершенно конкретные рекомендации Витрувия. Но самой главной и трудной задачей при строительстве порта для де Волана было построить мол. При строительстве этих молов де Волан применил так называемый "ряжевый метод". Суть этого метода в том, что изготовлялись деревянные срубы, загружались камнями и песком и затапливались в нужном месте. Вся Одесса начала моститься камнями везувийской лавы уже со времени ее основания.Эти лавовые вымостки на одесских улицах сохранились в тех местах, где их не уничтожили последующим строительством. У статті йдеться про планування і початку будівництва майбутньої Одеси і її порту. Франц де Волан використовував абсолютно конкретні рекомендації Вітрувія. Але найголовнішою і важким завданням при будівництві порту для де Волана було побудувати мол. При будівництві цих молів де Волан застосував так званий "ряжевий метод". Суть цього методу в тому, що виготовлялися дерев'яні зруби, завантажувалися камінням і піском і затоплювалися в потрібному місці. Одеса почала моститися камінням везувійской лави вже з часу її заснування. Ці лавові вимостки на одеських вулицях збереглися в тих місцях, де їх не знищили подальшим будівництвом. We have a lot to do about planning and a cob of buddies in Maybuty Odessa and a port. Franz de Volan vikoristovuv absolutely specific recommendations Vіtruvіya. Ale Nigolovnіshoy and important arrivals at the port of Budva, for de Wolan Bulo wake up pier. During the weekly prayer of de Volan, he voted so to the ranks of the "method of the crib". The essence of the whole method is that trees were dug out, got stuck in stone and got flooded in a distressed place. All Odessa seemed to bridge the stones of the Vesuvian lava even at the time of the founding. Tsі lavovі vimostki on Odessa streets were saved in quiet places, but they weren’t unimpressed by fake budіvnitsvom.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4491
Розташовується у зібраннях:Кафедра історії України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dobrolyubsky, Andriy Olehovych.pdf180.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.