Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4471
Title: Форми і методи формування педагогічного артистизму майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовки
Other Titles: Forms and methods of formation of pedagogical artistism of future music instructors in the process of executive-instrumental preparation
Формы и методы формирования педагогического артистизма будущих учителей музыки в процессе исполнительско-инструментальной подготовки
Authors: Ашихміна, Наталія Віталіївна
Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna
Ашихмина, Наталья Витальевна
Keywords: артистизм
педагогічний артистизм
майбутні вчителі музики
виконавсько-інструментальна підготовка
компоненти педагогічного артистизму
форми і методи формування педагогічного артистизму
artistry
pedagogical artistry
future teachers of music
performance-instrumental training
components of pedagogical artistry
forms and methods of formation of pedagogical artistry
артистизм
педагогический артистизм
будущие учителя музыки
исполнительско-инструментальная подготовка
компоненты педагогического артистизма,
формы и методы формирования педагогического артистизма
Issue Date: 2018
Publisher: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Citation: Ашихміна, Н. В. Форми і методи формування педагогічного артистизму майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовки / Н. В. Ашихміна // Наукові записки : Серія : Педагогічні науки. – 2018. – Випуск 170. – Кропивницький : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2018. – С. 135-138.
Abstract: У статті запропоновано шляхи формування педагогічного артистизму майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовки. Стислий огляд проблеми дозволив визначити, що напрямами діяльності викладачів виконавсько-інструментальних дисциплін із формування компонентів досліджуваного феномена (когнітивно-ціннісного, художньо-комунікативного і художньо-образного) є: залучення студентів до процесу пізнання і розуміння явища «педагогічний артистизм»; формування в них досвіду художньо-комунікативної діяльності; стимулювання прагнень до творчого самовираження через артистичне виконавськоінструментальне тлумачення художньої образності музичних творів. In the performing-instrumental activity of the future music teacher there are elements of stage-acting, artistry, as the performance of instrumental works requires students to display the individual character of its interpretation and originality of interpretation. The directions of the activity of teachers of performing-instrumental disciplines on the formation of components of pedagogical artistry of future music teachers (cognitive-value, artistic-communicative and artistic-figurative) are: involvement in the process of knowledge and understanding of the phenomenon of «pedagogical artistry»; formation of the experience of artistic and communicative activity; stimulating the aspirations for creative self-expression through artistic performance and instrumental interpretation of artistic imagery of musical works. В статье предложены пути формирования педагогического артистизма будущих учителей музыки в процессе исполнительско-инструментальной подготовки. Краткий обзор проблемы позволил определить, что направлениями деятельности преподавателей исполнительско-инструментальных дисциплин по формированию компонентов исследуемого феномена (когнитивного-ценностного, художественно-коммуникативного и художественно-образного) являются: вовлечение студентов в процесс познания и понимания явления «педагогический артистизм»; формирование у них опыта художественно-коммуникативной деятельности; стимулирование стремлений к творческому самовыражению через артистическую исполнительско-инструментальную трактовку художественной образности музыкальных произведений
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4471
Appears in Collections:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ashykhmina N.V..pdf726.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.