Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4471
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАшихміна, Наталія Віталіївна-
dc.contributor.authorAshykhmina, Nataliia Vitaliivna-
dc.date.accessioned2019-11-04T12:11:33Z-
dc.date.available2019-11-04T12:11:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationАшихміна, Н. В. Форми і методи формування педагогічного артистизму майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовки / Н. В. Ашихміна // Наукові записки : Серія : Педагогічні науки. – 2018. – Випуск 170. – Кропивницький : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2018. – С. 135-138.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4471-
dc.description.abstractУ статті запропоновано шляхи формування педагогічного артистизму майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовки. Стислий огляд проблеми дозволив визначити, що напрямами діяльності викладачів виконавсько-інструментальних дисциплін із формування компонентів досліджуваного феномена (когнітивно-ціннісного, художньо-комунікативного і художньо-образного) є: залучення студентів до процесу пізнання і розуміння явища «педагогічний артистизм»; формування в них досвіду художньо-комунікативної діяльності; стимулювання прагнень до творчого самовираження через артистичне виконавськоінструментальне тлумачення художньої образності музичних творів. In the performing-instrumental activity of the future music teacher there are elements of stage-acting, artistry, as the performance of instrumental works requires students to display the individual character of its interpretation and originality of interpretation. The directions of the activity of teachers of performing-instrumental disciplines on the formation of components of pedagogical artistry of future music teachers (cognitive-value, artistic-communicative and artistic-figurative) are: involvement in the process of knowledge and understanding of the phenomenon of «pedagogical artistry»; formation of the experience of artistic and communicative activity; stimulating the aspirations for creative self-expression through artistic performance and instrumental interpretation of artistic imagery of musical works.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherЦентральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченкаuk
dc.subjectартистизмuk
dc.subjectпедагогічний артистизмuk
dc.subjectмайбутні вчителі музикиuk
dc.subjectвиконавсько-інструментальна підготовкаuk
dc.subjectкомпоненти педагогічного артистизмуuk
dc.subjectформи і методи формування педагогічного артистизмуuk
dc.subjectartistryuk
dc.subjectpedagogical artistryuk
dc.subjectfuture teachers of musicuk
dc.subjectperformance-instrumental traininguk
dc.subjectcomponents of pedagogical artistryuk
dc.subjectforms and methods of formation of pedagogical artistryuk
dc.titleФорми і методи формування педагогічного артистизму майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовкиuk
dc.title.alternativeForms and methods of formation of pedagogical artistism of future music instructors in the process of executive-instrumental preparationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ashykhmina N.V..pdf726.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.