Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4469
Назва: Формування рефлексивної позиції майбутніх учителів музики на основі діалогізації навчального процесу в класі диригування
Інші назви: Reflexive position formation of future teachers based on dialogization of educational process in the class of conduting
Автори: Ткаченко, Марина Юріївна
Tkachenko, Maryna Yuriivna
Ключові слова: рефлексія
професійна рефлексія
методологічна рефлексія
рефлексивна позиція
діалогізація процесу навчання
метод рефлексивного аналізу
reflection
professional reflection
methodological reflection
reflective stance
dialogization learning process
the method of reflective analysis
Дата публікації: 2016
Видавництво: Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Бібліографічний опис: Ткаченко М. Ю. Формування рефлексивної позиції майбутніх учителів музики на основі діалогізації навчального процесу в класі диригування / М. Ю. Ткаченко // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка : Серія : Педагогічні науки. – 2016. – Вип. 143. – Кіровоград : Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2016. – С. 146–149.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається один з напрямків інноваційно-орієнтованої підготовки майбутніх учителів музики, з’ясовано сутність понять «рефлексія», «професійна рефлексія», «методологічна рефлексія», «рефлексивна позиція» майбутніх учителів музики, висвітлено значимість методу рефлексивного аналізу та діалогізації навчального процесу у формуванні рефлексивної позиції майбутніх учителів музики. One of the directions of innovation-oriented training of future music teachers is described in the article. The essence of the concepts of «reflection», «professional reflection», «methodological reflection», «and reflexive position» is revealed. It is noted that the formation of reflexive position of students in the class of conducting will be effective if the content of training activities will be presented in the form of professionally oriented tasks and challenges which are supported by the algorithms of performing specific actions. It is stated that unevenness of pre-university music preparation requires the use of an individual approach. The importance of the interlocutory aspect in the learning process that leads to the analysis, evaluation, the validity of its position and self-test which contribute to failure detection of existing knowledge and skills, search of new meanings is shown.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4469
Розташовується у зібраннях:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachenko.pdf358.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.