Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4460
Назва: Проблема структурування навчального модуля у процесі формування професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови
Автори: Мельниченко, Галина Володимирівна
Melnychenko, Halyna Volodymyrivna
Ключові слова: вища освіта
майбутні вчителі
учитель іноземної мови
формування компетентності
професійна компетентність
структурування модуля
навчальний модуль
Дата публікації: 2005
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Мельниченко Г.В. Проблема структурування навчального модуля у процесі формування професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови / Г.В. Мельниченко // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 1-2. – С. 135-138.
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається сутність поняття навчального модуля та шляхи модульного структурування навчального матеріалу. Автор експериментальних шляхом демонструє ефективність модульного структурування в процесі формування професійної взаємодії майбутніх учителей іноземних мов.The article presents the essence of the didactic module and the ways of modular strucrurizing of educational information. The experimental research proved the efficacy of modular strucrurizing when forming professional competence of future teacher of foreign languages.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4460
Розташовується у зібраннях:2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43.pdf317.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.