Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4431
Title: Розвиток мовлення слабочуючих старшокласників у процесі корекційних занять засобами адаптивного фізичного виховання
Authors: Колишкін, О. В.
Keywords: розвиток мовлення
слабочуючі старшокласники
адаптивне фізичне виховання
корекційні заняття
спеціальна педагогіка
діти з вадами слуху
дефектологія
Issue Date: 2005
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Колишкін О.В. Розвиток мовлення слабочуючих старшокласників у процесі корекційних занять засобами адаптивного фізичного виховання / О.В. Колишкін // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 1-2. – С. 127-130.
Abstract: У статті визначено найбільш ефективні засоби і методи розвитку мовлення у слабочуючих старшокласників в процесі застосування засобів адаптивного фізичного виховання з метою корекції рухових порушень учнів даної нозології, які засновані на використанні спеціально розроблених методів і форм застосування фізичних вправ. Обґрунтовується комплексний вплив занять за експериментальною методикою на розвиток мови на основі засвоєння фізкультурно-спортивної термінології та функціонального стану рухового аналізатора. The article ascertains the most effective ways and methods of developing speaking abilities of deaf senior pupils at corrective lessons by means of adaptive physical education. They are aimed at correcting kinesthetic disabilities of pupils suffering from the mentioned nosology. The methods are based on using the elaborated methods and forms of physical exercises. The complex influence of lessons according to the experimental methodology on development of speaking abilities is grounded on the basis of learning sports terminology and functional state of a movement analyzer.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4431
Appears in Collections:2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
40.pdf301.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.