Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4422
Назва: Методика формування узагальнених прийомів розумової діяльності в майбутніх учителів початкових класів при вивченні теоретичного матеріалу з математичних дисциплін
Автори: Глузман, Н. А.
Ключові слова: розумова діяльність
майбутні вчителі
узагальнені прийоми
методика формування
розумовий розвиток студентів
Дата публікації: 2005
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Глузман Н.А. Методика формування узагальнених прийомів розумової діяльності в майбутніх учителів початкових класів при вивченні теоретичного матеріалу з математичних дисциплін / Н.А. Глузман // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 1-2. – С. 107-110.
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу результатів психолого-педагогічних досліджень автор розглядає один з можливих підходів до математичної підготовки вчителя початкових класів з використанням системи узагальнених прийомів розумової діяльності. Розкривається методичнийаспект формування узагальнених прийомів розумової діяльності, що забезпечує високий рівень осмислення студентами циклу математичних дисциплін. Analysis of psychological and pedagogical research enabled the author to consider one of possible approaches to training mathematics teachers of primary classes with the use of the system of generalized methods of mental activities. The article presents the methodical aspect of forming generalized methods of mental activities promot- ing the high level of students’ comprehension of mathe- matic subjects.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4422
Розташовується у зібраннях:2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34.pdf320.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.