Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4416
Title: Взаємовідносини у вищій школі як детермінанта психологічної готовності студентів до соціальної взаємодії
Other Titles: Взаимоотношения в высшей школе как детерминанта психологической готовности студентов к социальному взаимодействию
Mutual relations in higher school as a determinant of students' psychological readiness for social interaction
Authors: Булгакова, Олена Юріївна
Булгакова, Елена Юрьевна
Bulgacova, Olena Yuriivna
Keywords: соціальна взаємодія
психологічна готовність
студенти
вища школа
социальное взаимодействие
психологическая готовность
студенты
высшая школа
social interaction
psychological readiness
students
higher school
Issue Date: 2017
Publisher: Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Богдана Хмельницького
Citation: Булгакова О. Ю. Взаємовідносини у вищій школі як детермінанта психологічної готовності студентів до соціальної взаємодії / О. Ю. Булгакова. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Психологія. - 2017. - Вип. 4.
Abstract: Соціальна взаємодія у вищій школі є системою взаємозалежних дій у співпраці, спільній діяльності, міжособистісному, діловому спілкуванні викладачів та студентів, в яких необхідним чином проявляються їхні психічні особливості. Соціальна взаємодія у всіх її проявах залежить, з одного боку, від міри оптимальності її причинно-наслідкових відношень в її об’єктивній організації, а з другого – від психологічних якостей діячів, які забезпечують їм можливість знаходити оптимальне спільне рішення, способи його виконання шляхом поєднання індивідуальних зусиль у спільній дії. Социальное взаимодействие в высшей школе является системой взаимосвязанных действий в сотрудничестве, совместной деятельности, межличностном, деловом общении преподавателей и студентов, в которых необходимым образом проявляются их психические особенности. Социальное взаимодействие во всех ее проявлениях зависит, с одной стороны, от степени оптимальности ее причинно-следственных отношений в ее объективной организации, а с другой - от психологических качеств деятелей, которые обеспечивают им возможность находить оптимальное общее решение, способы его выполнения путем объединения индивидуальных усилий в совместном действии. Social interaction in higher education is a system of interrelated actions in cooperation, joint activities, interpersonal, business communication between teachers and students, in which their psychic characteristics are necessarily manifested. Social interaction in all its manifestations depends, on the one hand, on the degree of optimality of its cause-effect relations in its objective organization, and on the other hand, on the psychological qualities of individuals who provide them with an opportunity to find an optimal overall solution, ways of accomplishing it by combining individual efforts in a joint action.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4416
Appears in Collections:Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психологі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bulgakova.pdf271.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.