Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4398
Назва: | Межкультурная компетентность студентов в координатах духовности |
Інші назви: | Міжкультурна компетентність студентів в координатах духовності Intercultural competence of students in the coordinates of spirituality |
Автори: | Реброва, Олена Євгенівна Реброва, Елена Евгеньевна Rebrova, Olena Yevgenivna Олексюк, О. Н. |
Ключові слова: | межкультурная компетентность духовность студенты художественных специальностей художественная идентификация междисциплинарная интеграция міжкультурна компетентність духовність студенти мистецьких спеціальностей художня ідентифікація міждисциплінарна інтеграція intercultural competence spirituality students of art specialties art identification interdisciplinary integration |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Tbilisi, Georgia |
Бібліографічний опис: | Олексюк О. Межкультурная компетентность студентов в координатах духовности / O. Олексюк, Е. Реброва // The Caucasus. Economic and social analysis journal of southern caucasus. - Vol. 8. - №2. - 2015. - P. 17-21. |
Короткий огляд (реферат): | Статья посвящена актуальной проблеме формирования межкультурной компетентности студентов художественных специальностей в классическом университете; представлены некоторые аспекты практического использования поликультурной ситуативной среды в педагогических университетах Украины. В статье раскрываются теоретико-методологические положения современных зарубежных и отечественных ученых о сущности и содержании феномена межкультурной компетентности. Теоретические выкладки аргументируются примерами из образовательной практики. Обоснована стратегия дальнейших исследований духовного потенциала поликультурной среды обучения студентов. Стаття присвячена актуальній проблемі формування міжкультурної компетентності студентів мистецьких спеціальностей у класичному університеті; представлено деякі аспекти практичного використання полікультурного ситуативного середовища у педагогічних університетах України. У статті розкриваються теоретико-методологічні положення сучасних зарубіжних і вітчизняних вчених про сутність і зміст феномена міжкультурної компетентності. Теоретичні викладки аргументуються прикладами з освітньої практики. Обґрунтовано стратегію подальших досліджень духовного потенціалу полікультурного середовища навчання студентів. The article is devoted to the actual problem of forming intercultural competence of students of art specialties in the classical university, as well as some aspects of the practical use of situational multicultural environment at pedagogical universities of Ukraine. The article describes the theoretical and methodological principles of modern foreign and domestic scientists about the nature and content of the phenomenon of intercultural competence. Theoretical computations are argued by examples of educational practice. The strategy of further research of the spiritual potential of students' multicultural learning environment is grounded. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4398 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва і хореографії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
O_Oleksiuk_ O_Rebrova.pdf | 1.51 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.