Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4391
Title: | Термінологічна функціональна грамотність фахівців мистецької освіти в парадигмі організаційної науки тектології |
Other Titles: | Terminological functional literacy of art education specialists in the paradigm of organizational science and tectology |
Authors: | Реброва, Олена Євгенівна Rebrova, Olena Yevgenivna Мікулінська, Ольга Сергіївна Микулинская, Ольга Сергеевна Mikulinska, Olga Sergiivna |
Keywords: | філософія освіти художня компетентність художньо-ментальний досвід майбутніх учителів Philosophy of Education artistic competence artistic and mental experience of future teachers |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка |
Citation: | Реброва О. Є. Термінологічна функціональна грамотність фахівців мистецької освіти в парадигмі організаційної науки тектології / О. Реброва, О. Мікулінська // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 143. - С. 3-7. |
Abstract: | Організація навчання майбутніх фахівців – одне з головних завдань професорсько-викладацького складу кафедр та керівництва вищої школи. Це завдання спрямоване на пошук технологій та інновацій формоутворення навчального процесу з метою підвищення якості освіти. З наукової точки зору, методологія організації навчального процесу ґрунтується на парадигмі організаційної науки. Ця галузь наукового пізнання була позначена поняттям тектологія (від грец. – тесля, будівельник та λόγος – слово, учіння, творення) О. Богдановим, у якості науки вважається предтечею кібернетики та синергетики (Л. Абалкін, М. Сетров, А. Тахтаджян, Ю. Урманцев). Organization of training of future specialists is one of the main tasks of the teaching staff of the departments and management of the higher school. This task is aimed at finding technology and innovations in the formation of the educational process in order to improve the quality of education. From a scientific point of view, the methodology of organizing the educational process is based on the paradigm of organizational science. This area of scientific knowledge was designated by the concept of tectology (from the Greek - carpenter, builder and λόγος - word, doctrine, creation) O. Bogdanov, as a science is considered the forerunner of cybernetics and synergetics (L. Abalkin, M. Setrov, A. Takhtajyan, Y. Urmantsev). |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4391 |
Appears in Collections: | Кафедра музичного мистецтва і хореографії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Terminological functional literacy of art education specialists in the paradigm of organizational science and tectology.pdf | 383.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.