Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4387
Назва: Організаційно-методичні стратегії навчання мистецтву в освітньому просторі України
Інші назви: Organizational-methodical art teaching strategies in the educational space of Ukraine
Автори: Реброва, Олена Євгенівна
Rebrova, Olena Yevgenivna
Ключові слова: організаційно-методична система
організаційно-методичні стратегії
навчання мистецтву
освітній простір
organizational-methodical system
organizational-methodological strategies
art teaching
educational space
Дата публікації: 2016
Видавництво: Педагогічна думка
Бібліографічний опис: Реброва О. Є. Організаційно-методичні стратегії навчання мистецтва в освітньому просторі України / О. Є. Реброва // Мистецтво і освіта. -№ 2. - 2016. - С. 2-6.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено питання організаційно-методичного забезпечення процесу навчання мистецтву в умовах сучасних викликів, які постають в освітньому просторі України. Визначено стратегічні напрями, що оптимізують процес навчання мистецтву дітей та молоді, є альтернативними до традиційних усталених організаційних форм: класно-урочна, гурткова, лекційна. Обґрунтована доцільність кожного із стратегічних напрямів. Визначено відповідні до них наукові підходи, домінуючі принципи та організаційні форми. The article highlights and identifies strategic directions that optimize the art teaching of children and youth process and that are alternatives to sustainable traditional organizational forms. Organizational-methodological strategies of art education are considered as areas of comprehensive methodical providing of actual art teaching tasks, which core are innovations in the organization of artistic and creative, developing, educational processes, active art assimilation on all education levels. Generalization of theoretical research and analysis of pedagogical practice allowed to state the existence of following strategic areas: projective, informal (in two kinds), multidisciplinary, multimodal, cross-cultural and multicultural, agonistic. Expediency of each of the strategic directions is substantiated. Corresponding scientific approaches, dominant principles and organizational forms are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4387
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Organizational-methodical art teaching strategies in the.pdf327.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.