Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4361
Назва: Методологічні основи педагогічної ментальності: культурологічний та професійний аспекти
Інші назви: Methodological foundations of pedagogical mentality: cultural and professional aspects
Автори: Реброва, Олена Євгенівна
Rebrova, Olena Yevgenivna
Ключові слова: дослідження ментальності
культурологічна парадигма ментальності
ментальність в культурно-освітній проекції
ментальність в фаховій проекції
сутність та структура педагогічної ментальності
mentality research
the cultural paradigm of mentality
mentality in cultural and educational projection
mentality in professional projection
essence and structure of pedagogical mentality
Дата публікації: 2012
Видавництво: НПУ імені М.П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Реброва О. Є. Методологічні основи педагогічної ментальності: культурологічний та професійний аспекти: / О. Є.Реброва. – Київ: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – 283 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії розглянуто ментальність як категорію пізнання, що досліджує і пояснює інтегровані процеси соціокультурного простору, у тому числі сучасного, зокрема у сфері освіти. Узагальнено наукові підходи щодо застосування категорії «ментальність» в педагогічній науці, визначено її педагогічний потенціал у формуванні ціннісних орієнтацій та духовності молоді. Доведено залежність ментальності від типу свідомості та культуротворчих процесів, традицій та досягнень людства. Розкрито сутність, функції, якісні ознаки та структуру педагогічної ментальності, окреслено її презентативність у наукових розвідках, обґрунтовано можливість формування ментальності в умовах фахової підготовки вчителів мистецьких дисциплін. The monograph considers mentality as a category of cognition that explores and explains the integrated processes of socio-cultural space, including the modern one, in particular in the field of education. The scientific approaches to the application of the category "mentality" in pedagogical science are generalized, its pedagogical potential in the formation of value orientations and spirituality of youth is determined. The dependence of the mentality on the type of consciousness and cultural processes, traditions and achievements of mankind has been proved. The essence, functions, qualitative features and structure of pedagogical mentality are revealed, its presentation in scientific intelligence is outlined, the possibility of mentality formation in the conditions of professional training of teachers of art disciplines is substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4361
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MONOGRAPHY 1.pdf2.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.