Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4356
Назва: Хореографічно-педагогічна ментальність як універсалія мистецької освіти
Інші назви: Choreographic-pedagogical mentality as a universal of art education
Автори: Реброва, Олена Євгенівна
Rebrova, Olena Yevgenivna
Ключові слова: музична культура
музична та хореографічна освіта
художня ментальність
художньо-ментальний досвід
musical culture
music and choreographic education
artistic and mental experience
artistic mentality
Дата публікації: 2015
Видавництво: Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Бібліографічний опис: Реброва О. Хореографічно-педагогічна ментальність як універсалія мистецької освіти / О. Реброва // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 139. - С. 22-27.
Короткий огляд (реферат): Нерідко педагогічні реалії стикаються з тим, що практика випереджає теорію. Під впливом еволюційних, глобалізаційних процесів виникають певні явища соціокультурного характеру, які впливають на освітнє середовище, його складники, форми та змістові лінії тощо. Вже потім, коли явище отримує безперечну зацікавленість у суспільстві, воно стає актуальним і для наукової спільноти. Здійснюються теоретичні розвідки, узагальнюється педагогічний досвід, інтерпретуються та пояснюються отримані результати, на підставі чого формуються концепції, методологія досліджень та пояснень того, що в практиці вже набуло свого певного стійкого положення. Often pedagogical realities are faced with the fact that practice is ahead of theory. Under the influence of evolutionary, globalization processes, certain phenomena of socio-cultural character occur, which affect the educational environment, its constituents, forms and content lines, etc. Even then, when the phenomenon gains an undeniable interest in society, it becomes relevant for the scientific community. Theoretical reconnaissance is carried out, pedagogical experience is generalized, the obtained results are interpreted and explained, on the basis of which concepts, methodology of researches and explanations of what has already acquired a certain stable position in practice are formed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4356
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rebrova_2015_139.pdf408.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.