Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4356
Title: | Хореографічно-педагогічна ментальність як універсалія мистецької освіти |
Other Titles: | Хореографические-педагогическая ментальность как универсалия художественного образования Choreographic-pedagogical mentality as a universal of art education |
Authors: | Реброва, Олена Євгенівна Реброва, Елена Евгеньевна Rebrova, Olena Yevgenivna |
Keywords: | музична культура музична та хореографічна освіта художня ментальність художньо-ментальний досвід художественная ментальность музыкальная культура музыкальное и хореографическое образование художественно-ментальный опыт musical culture music and choreographic education artistic and mental experience artistic mentality |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка |
Citation: | Реброва О. Хореографічно-педагогічна ментальність як універсалія мистецької освіти / О. Реброва // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 139. - С. 22-27. |
Abstract: | Нерідко педагогічні реалії стикаються з тим, що практика випереджає теорію. Під впливом еволюційних, глобалізаційних процесів виникають певні явища соціокультурного характеру, які впливають на освітнє середовище, його складники, форми та змістові лінії тощо. Вже потім, коли явище отримує безперечну зацікавленість у суспільстві, воно стає актуальним і для наукової спільноти. Здійснюються теоретичні розвідки, узагальнюється педагогічний досвід, інтерпретуються та пояснюються отримані результати, на підставі чого формуються концепції, методологія досліджень та пояснень того, що в практиці вже набуло свого певного стійкого положення. Нередко педагогические реалии сталкиваются с тем, что практика опережает теорию. Под влиянием эволюционных, глобализационных процессов возникают определенные явления социокультурного характера, которые влияют на образовательную среду, его составляющие, формы и содержательные линии и тому подобное. Уже потом, когда явление получает несомненную заинтересованность в обществе, оно становится актуальным и для научного сообщества. Осуществляются теоретические исследования, обобщается педагогический опыт, интерпретируются и объясняются полученные результаты, на основании чего формируются концепции, методология исследований и объяснений в практике уже приобрело своего определенного устойчивого положения. Often pedagogical realities are faced with the fact that practice is ahead of theory. Under the influence of evolutionary, globalization processes, certain phenomena of socio-cultural character occur, which affect the educational environment, its constituents, forms and content lines, etc. Even then, when the phenomenon gains an undeniable interest in society, it becomes relevant for the scientific community. Theoretical reconnaissance is carried out, pedagogical experience is generalized, the obtained results are interpreted and explained, on the basis of which concepts, methodology of researches and explanations of what has already acquired a certain stable position in practice are formed. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4356 |
Appears in Collections: | Кафедра музичного мистецтва і хореографії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Rebrova_2015_139.pdf | 408.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.