Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/433
Назва: Формування пізнавальної самостійності майбутніх перекладачів у процесі професійної підготовки
Інші назви: Cognitive individuality development of future translators’ in the process of their professional education
Автори: Тархова, Любов Анатоліївна
Tarkhova, Lyubov Anatolyivna
Ключові слова: пізнавальна самостійність
рівні сформованості пізнавальної самостійності
педагогічні умови формування пізнавальної самостійності в майбутніх перекладачів
активізація навчальної діяльності
професійна підготовка
cognitive individuality
levels of cognitive individuality development
pedagogical conditions of future translators’ cognitive individuality development
educational work activation
professional education
Дата публікації: 2006
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Тархова, Л. А. Формування пізнавальної самостійності майбутніх перекладачів у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Любов Анатоліївна Тархова; наук. кер. З. Н. Курлянд; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2006. – 21 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації досліджено проблему формування пізнавальної самостійності в майбутніх перекладачів. The thesis is devoted to the problem of future translators’ cognitive individuality development. The contemporary approach to the issue in didactic, scientific and methodical sources of information has been analyzed; the notion and structure of future translators’ cognitive individuality have been specified and defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/433
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tarkhova.pdf141.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.