Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4333
Title: Соціально-психологічний аспект проблеми адаптації першокурсників до музичного навчання в педагогічних університетах
Other Titles: The socio-psychological aspect of adaptation problem of the first-year students to the musical education in pedagogical universities
Authors: Ашихміна, Наталія Віталіївна
Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna
Keywords: соціально-психологічна адаптація
взаємодія
особистісні зміни
розвиток
socio-psychological adaptation
interaction
personality changes
development
Issue Date: 2015
Publisher: Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Citation: Ашихміна Н. В. Соціально-психологічний аспект проблеми адаптації першокурсників до музичного навчання в педагогічних університетах / Н. В. Ашихміна // Наукові записки. – 2015 . – Випуск 139. – Кіровоград : КДПУ імені Володимира Винниченка. – С. 131-134.
Abstract: У статті розглянуто соціально-психологічний аспект проблеми адаптації першокурсників до музичного навчання в закладах вищої мистецько-педагогічної освіти. Проаналізовано наукову літературу з означеного питання. Розкрито сутність і особливості соціально-психологічної адаптації майбутніх учителів музичного мистецтва. The article describes the problem of socio-psychological aspect of adaptation of the first-year students to the musical education in Pedagogical Universities. The author analyzed the scientific literature on the subject and has given clarification of the essence and features of socio-psychological adaptation of future specialists to the musical education. Specific socio-psychological characters of the musical education in Pedagogical Universities are specified.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4333
Appears in Collections:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ashykhmina N.V..pdf352.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.