Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4317
Title: Художньо-педагогічна ментальність майбутніх учителів хореографії як чинник формування фахових якостей
Other Titles: Художественно-педагогическая ментальность будущих учителей хореографии как фактор формирования профессиональных качеств
Artistic and pedagogical mentality of future teachers of choreography as a factor of formation of professional qualities
Authors: Реброва, Олена Євгенівна
Реброва, Елена Евгеньевна
Rebrova, Olena Yevgenivna
Keywords: художня ментальність
педагогічна ментальність
художньо-педагогічна ментальність
майбутні вчителі хореографії
професіограма майбутнього вчителя хореографії
художественная ментальность
педагогическая ментальность
художественно-педагогическая ментальность
будущие учителя хореографии
профессиограмма будущего учителя хореографии
artistic mentality
pedagogical mentality
artistic-pedagogical mentality
future choreography teachers
job description for future choreography teachers
Issue Date: 2015
Publisher: Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя
Citation: Реброва О. Є. Художньо-педагогічна ментальність майбутніх учителів хореографії як чинник формування фахових якостей / О. Є. Реброва // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 50-55.
Abstract: У статті порушується питання побудови професіограми майбутніх учителів хореографії. Поставлене завдання вирішується на основі ментального підходу. Обґрунтована сутності поняття "художньо-педагогічна ментальність". Ментально-процесуальними атрибутами визначено: специфічне художньо-образне мислення; художньо-творча фахова рефлексія, креативність, індивідуальність особистісної фахової позиції щодо оцінювання хореографічних постанов тощо; поліхудожня зорієнтованість; духовно-педагогічна інтенціональність; науково-дослідна допитливість. Пропоновані якості подаються за результатами експерименту. Акцентовано увагу на вплив видів хореографії на певні ментальні якості. В статье поднимается вопрос построения профессиограммы будущих учителей хореографии. Поставленная задача решается на основе ментального подхода. Обоснована сущность понятия "художественно-педагогическая ментальность". Ментально-процессуальными атрибутами определено: специфическое художественно-образное мышление; художественно-творческая профессиональная рефлексия; креативность; индивидуальность личностной профессиональной позиции в оценке хореографических постановок и др.; полихудожественная ориентированность; духовно-педагогическая интенциональность; научно-исследовательская любознательность. Предлагаемые качества исследованы в ходе эксперимента. Акцентировано внимание на влияние видов хореографии на некоторые ментальные качества. The article raises the question of job description for future choreography teachers. This problem can be solved in terms of mentality-based approach. The essence of the concept of “artistic pedagogical mentality” is substantiated. The mental and procedural attributes are considered to be as follows: specific artistic visual thinking, creative professional reflection, creativity, individuality of personal professional position in the assessment of choreographic performance, etc; multi-artistic orientation, spiritual pedagogical intentionality; scientific inquisitiveness. The suggested qualities have been studied in an experimental research. Attention is focused on the impact of choreography types upon certain mental qualities.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4317
Appears in Collections:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rebrova_2015.pdf287.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.