Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4317
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРеброва, Олена Євгенівна-
dc.contributor.authorRebrova, Olena Yevgenivna-
dc.date.accessioned2019-10-18T13:42:31Z-
dc.date.available2019-10-18T13:42:31Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРеброва О. Є. Художньо-педагогічна ментальність майбутніх учителів хореографії як чинник формування фахових якостей / О. Є. Реброва // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 50-55.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4317-
dc.description.abstractУ статті порушується питання побудови професіограми майбутніх учителів хореографії. Поставлене завдання вирішується на основі ментального підходу. Обґрунтована сутності поняття "художньо-педагогічна ментальність". Ментально-процесуальними атрибутами визначено: специфічне художньо-образне мислення; художньо-творча фахова рефлексія, креативність, індивідуальність особистісної фахової позиції щодо оцінювання хореографічних постанов тощо; поліхудожня зорієнтованість; духовно-педагогічна інтенціональність; науково-дослідна допитливість. Пропоновані якості подаються за результатами експерименту. Акцентовано увагу на вплив видів хореографії на певні ментальні якості. The article raises the question of job description for future choreography teachers. This problem can be solved in terms of mentality-based approach. The essence of the concept of “artistic pedagogical mentality” is substantiated. The mental and procedural attributes are considered to be as follows: specific artistic visual thinking, creative professional reflection, creativity, individuality of personal professional position in the assessment of choreographic performance, etc; multi-artistic orientation, spiritual pedagogical intentionality; scientific inquisitiveness. The suggested qualities have been studied in an experimental research. Attention is focused on the impact of choreography types upon certain mental qualities.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherНіжинський державний університет ім. Миколи Гоголяuk
dc.subjectхудожня ментальністьuk
dc.subjectпедагогічна ментальністьuk
dc.subjectхудожньо-педагогічна ментальністьuk
dc.subjectмайбутні вчителі хореографіїuk
dc.subjectпрофесіограма майбутнього вчителя хореографіїuk
dc.subjectartistic mentalityuk
dc.subjectpedagogical mentalityuk
dc.subjectartistic-pedagogical mentalityuk
dc.subjectfuture choreography teachersuk
dc.subjectjob description for future choreography teachersuk
dc.titleХудожньо-педагогічна ментальність майбутніх учителів хореографії як чинник формування фахових якостейuk
dc.title.alternativeArtistic and pedagogical mentality of future teachers of choreography as a factor of formation of professional qualitiesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rebrova_2015.pdf287.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.