Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4314
Назва: Развитие проектной культуры студента в образовательном процессе вуза
Інші назви: Розвиток проектної культури студента в освітньому процесі вищу
Development of the project culture of the student in the educational process of university
Автори: Реброва, Олена Євгенівна
Реброва, Елена Евгеньевна
Rebrova, Olena Yevgenivna
Татаринцева, Н. Є.
Tataryntseva, N. Ye.
Ключові слова: проективное образование
проектная деятельность
проектная культура
проектные компетенции
проективна освіта
проектна діяльність
проектна культура
проектні компетенції
projective education
projective activity
projective culture
projective competencies
Дата публікації: 2013
Видавництво: Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя
Бібліографічний опис: Татаринцева Н. Є. Розвиток проектної культури студента в освітньому процесі вищу / Н. Є. Татаринцева, О. Є. Реброва // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 3. - С. 155-160.
Короткий огляд (реферат): В статье акцентирована роль проективного образования в расширении личностного опыта студентов и подготовке их к самостоятельной активной деятельности. Проектные технологии представлены в качестве средств, стимулирующих креативность, самостоятельность, инициативность студентов. Основная цель проектного образования – формирование проектных компетенций, обеспечивающих развитие проектной культуры личности; определены пути и средства эффективности этого процесса. Обозначены этапы и логика развития проектной деятельности обучающихся в становлении проектной культуры; раскрыты показатели её сформированности у студентов вуза. У статті акцентовано роль проективної освіти в розширенні особистісного досвіду студентів, а також їх підготовки до самостійної активної діяльності. Проектні технології представлені як засоби, що стимулюють креативність, самостійність, ініціативність студентів. Основна мета проектної освіти – формування проектних компетенцій, що забезпечують розвиток проектної культури особистості; визначено шляхи і засоби ефективності цього процесу. Позначено етапи і логіку розвитку проектної діяльності студентів у становленні проектної культури; розкрито показники її сформованості у студентів вишу. The article emphasizes the role of projective education for broadening student personal experience and preparing them for independent active work. Projective technologies are presented as means that stimulate student creativity, independence, and initiative. The main purpose of projective education is to build projective competencies, which ensure development of projective culture; the ways and means of effectiveness of this process have been described. The stages and logic of developing projective culture of students in the formation of projective culture have been outlined. Indicators of the well-developed projective culture in students are revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4314
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tataryntseva_2013.pdf248.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.