Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4314
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРеброва, Олена Євгенівна-
dc.contributor.authorРеброва, Елена Евгеньевна-
dc.contributor.authorRebrova, Olena Yevgenivna-
dc.contributor.authorТатаринцева, Н. Є.-
dc.contributor.authorTataryntseva, N. Ye.-
dc.date.accessioned2019-10-18T10:46:48Z-
dc.date.available2019-10-18T10:46:48Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationТатаринцева Н. Є. Розвиток проектної культури студента в освітньому процесі вищу / Н. Є. Татаринцева, О. Є. Реброва // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 3. - С. 155-160.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4314-
dc.description.abstractВ статье акцентирована роль проективного образования в расширении личностного опыта студентов и подготовке их к самостоятельной активной деятельности. Проектные технологии представлены в качестве средств, стимулирующих креативность, самостоятельность, инициативность студентов. Основная цель проектного образования – формирование проектных компетенций, обеспечивающих развитие проектной культуры личности; определены пути и средства эффективности этого процесса. Обозначены этапы и логика развития проектной деятельности обучающихся в становлении проектной культуры; раскрыты показатели её сформированности у студентов вуза. У статті акцентовано роль проективної освіти в розширенні особистісного досвіду студентів, а також їх підготовки до самостійної активної діяльності. Проектні технології представлені як засоби, що стимулюють креативність, самостійність, ініціативність студентів. Основна мета проектної освіти – формування проектних компетенцій, що забезпечують розвиток проектної культури особистості; визначено шляхи і засоби ефективності цього процесу. Позначено етапи і логіку розвитку проектної діяльності студентів у становленні проектної культури; розкрито показники її сформованості у студентів вишу. The article emphasizes the role of projective education for broadening student personal experience and preparing them for independent active work. Projective technologies are presented as means that stimulate student creativity, independence, and initiative. The main purpose of projective education is to build projective competencies, which ensure development of projective culture; the ways and means of effectiveness of this process have been described. The stages and logic of developing projective culture of students in the formation of projective culture have been outlined. Indicators of the well-developed projective culture in students are revealed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherНіжинський державний університет ім. Миколи Гоголяuk
dc.subjectпроективное образованиеuk
dc.subjectпроектная деятельностьuk
dc.subjectпроектная культураuk
dc.subjectпроектные компетенцииuk
dc.subjectпроективна освітаuk
dc.subjectпроектна діяльністьuk
dc.subjectпроектна культураuk
dc.subjectпроектні компетенціїuk
dc.subjectprojective educationuk
dc.subjectprojective activityuk
dc.subjectprojective cultureuk
dc.subjectprojective competenciesuk
dc.titleРазвитие проектной культуры студента в образовательном процессе вузаuk
dc.title.alternativeРозвиток проектної культури студента в освітньому процесі вищуuk
dc.title.alternativeDevelopment of the project culture of the student in the educational process of universityuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tataryntseva_2013.pdf248.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.