Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4306
Title: Художньо-ментальна проблематика підготовки майбутніх учителів музики в дослідженнях молодих учених Китаю: компаративістський аспект
Other Titles: Artistic-mental issues of training future music teachers in the studies of young Chinese scholars: a comparative perspective
Authors: Реброва, Олена Євгенівна
Rebrova, Olena Yevgenivna
Keywords: ментальність
художня ментальність
національні культурні традиції
підготовка майбутнього вчителя музики
полікультурне середовище
mentality
artistic mentality
national cultural traditions
preparation of the future music teacher
multicultural environment
Issue Date: 2012
Publisher: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Citation: Реброва О. Художньо-ментальна проблематика підготовки майбутніх учителів музики в дослідженнях молодих учених Китаю: компаративістський аспект / О. Реброва // Порівняльно-педагогічні студії. - 2012. - № 4. - С. 73-81.
Abstract: У статті викладено основні теоретичні узагальнення та педагогічні порівняння щодо різних підходів до формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів музики України і Китаю, які здійснені китайськими аспірантами інституту мистецтв Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» на засадах компаративістського підходу. The main theoretical generalizations and pedagogical comparisons on different approaches to formation of artistic and mental experience of future music teachers of Ukraine and China, carried out by Chinese postgraduate students of the Institute of Arts of the State Institution "South Ukrainian National Pedagogical University".
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4306
Appears in Collections:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rebrova_2012_4.pdf402.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.