Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4306
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРеброва, Олена Євгенівна-
dc.contributor.authorRebrova, Olena Yevgenivna-
dc.date.accessioned2019-10-17T09:10:08Z-
dc.date.available2019-10-17T09:10:08Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationРеброва О. Художньо-ментальна проблематика підготовки майбутніх учителів музики в дослідженнях молодих учених Китаю: компаративістський аспект / О. Реброва // Порівняльно-педагогічні студії. - 2012. - № 4. - С. 73-81.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4306-
dc.description.abstractУ статті викладено основні теоретичні узагальнення та педагогічні порівняння щодо різних підходів до формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів музики України і Китаю, які здійснені китайськими аспірантами інституту мистецтв Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» на засадах компаративістського підходу. The main theoretical generalizations and pedagogical comparisons on different approaches to formation of artistic and mental experience of future music teachers of Ukraine and China, carried out by Chinese postgraduate students of the Institute of Arts of the State Institution "South Ukrainian National Pedagogical University".uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичиниuk
dc.subjectментальністьuk
dc.subjectхудожня ментальністьuk
dc.subjectнаціональні культурні традиціїuk
dc.subjectпідготовка майбутнього вчителя музикиuk
dc.subjectполікультурне середовищеuk
dc.subjectmentalityuk
dc.subjectartistic mentalityuk
dc.subjectnational cultural traditionsuk
dc.subjectpreparation of the future music teacheruk
dc.subjectmulticultural environmentuk
dc.titleХудожньо-ментальна проблематика підготовки майбутніх учителів музики в дослідженнях молодих учених Китаю: компаративістський аспектuk
dc.title.alternativeArtistic-mental issues of training future music teachers in the studies of young Chinese scholars: a comparative perspectiveuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rebrova_2012_4.pdf402.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.