Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/430
Title: Формування пізнавальної самостійності майбутніх перекладачів у процесі професійної підготовки
Other Titles: Cognitive individuality development of future translators’ in the process of their professional education
Authors: Тархова, Любов Анатоліївна

Tarkhova, Lyubov Anatolyivna
Keywords: пізнавальна самостійність
рівні сформованості пізнавальної самостійності
педагогічні умови формування пізнавальної самостійності в майбутніх перекладачів
активізація навчальної діяльності
професійна підготовка
cognitive individuality
levels of cognitive individuality development
pedagogical conditions of future translators’ cognitive individuality development
educational work activation
professional education
Issue Date: 2006
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Тархова, Л. А. Формування пізнавальної самостійності майбутніх перекладачів у процесі професійної підготовки [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Любов Анатоліївна Тархова; наук. кер. З. Н. Курлянд; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2006. – 265 с.
Abstract: У дисертації досліджено проблему формування пізнавальної самостійності в майбутніх перекладачів. Проаналізовано стан проблеми в педагогічній і науково-методичній літературі, уточнено сутність поняття «пізнавальна самостійність майбутніх перекладачів», визначено структуру цього явища. The thesis is devoted to the problem of future translators’ cognitive individuality development. The contemporary approach to the issue in didactic, scientific and methodical sources of information has been analyzed; the notion and structure of future translators’ cognitive individuality have been specified and defined.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/430
Appears in Collections:Дисертації



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.