Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4289
Назва: Парадигма обмена действиями в теории педагогического взаимодействия
Автори: Велитченко, Леонід Кирилович
Velytchenko, Leonid Kyrylovych
Дата публікації: 2007
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Велитченко Л.К. Парадигма обмена действиями в теории педагогического взаимодействия / Л.К. Велитченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 3. – С. 15-18.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема побудови педагогічної взаємодії з погляду на визначення її загальних та структурних закономірностей у формальному та змістовному аспекті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4289
Розташовується у зібраннях:2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Velitchenko.pdf71.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.