Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4289
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВелитченко, Леонід Кирилович-
dc.contributor.authorVelytchenko, Leonid Kyrylovych-
dc.date.accessioned2019-10-17T07:26:50Z-
dc.date.available2019-10-17T07:26:50Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationВелитченко Л.К. Парадигма обмена действиями в теории педагогического взаимодействия / Л.К. Велитченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 3. – С. 15-18.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4289-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема побудови педагогічної взаємодії з погляду на визначення її загальних та структурних закономірностей у формальному та змістовному аспекті.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.titleПарадигма обмена действиями в теории педагогического взаимодействияuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Velitchenko.pdf71.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.