Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4250
Назва: Психологічні особливості осмисленості життя та відповідальності у сучасних старшокласників
Інші назви: Psychological features of the meaningfulness of life and responsibility in modern high school students
Автори: Пивоварчик, Ірина Михайлівна
Pyvovarchyk, Iryna Mykhailivna
Ключові слова: осмисленість життя
сенс життя
відповідальність
смислова сфера особистості
meaningfulness of life
sense of life
responsibility
semantic sphere of personality
senior pupils
старшокласники
Дата публікації: 2019
Видавництво: "ТК Меганом"
Бібліографічний опис: Пивоварчик І. М. Психологічні особливості осмисленості життя та відповідальності у сучасних старшокласників / І.М. Пивоварчик // Науковий огляд. – Київ : "ТК Меганом", 2019. – № 1 (54). – С. 75–90.
Короткий огляд (реферат): Представлено результати теоретичного аналізу осмисленності як екзистенційної цінності та факторів, що впливають на переживання сенсу життя. Розглянуто відповідальність як цілісну якість особистості. Емпіричне дослідження було спрямоване на дослідження психологічних особливостей осмисленості життя та відповідальності у старшокласників, а також вивчення їх взаємозв’язка. Зафіксовано статистичний зв’язок між відповідальністю та показниками осмисленості життя, які виражаються по-перше, через реалістичність, здатність побачити свою суб’єктивну долю та відокремити себе від інших, по-друге, визначати та дотримуватися особистих цінностей, по-третє, розподіляти пріоритети та мати готовність діяти, по-четверте, реалізовувати власний вибір. Також виявлено відмінності для дівчин та хлопчиків за показниками власний престиж, креативність, досягнення, збереження власної індивідуальності, а також за показником трансценденція. The results of theoretical analysis of meaningfulness as values of existence and factors, that influence on experiencing of sense of life, are presented. Responsibility as integral quality of personality is considered. Empiric research was sent to research of psychological features of meaningfulness of life and responsibility for senior pupils, and also study their statistical relationship. It is fixed between responsibility and indexes of meaningfulness lives that is expressed, firstly, through realisticness, ability to see the subjective fate and dissociate itself from other, secondly, to determine and adhere to the personal values, thirdly, to distribute priorities and be ready to operate, fourthly, to realize an own choice. Differences are also educed for girls and boys on indexes own prestige, creativity, achievements, maintenance of own individuality, and also on an index transcendence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4250
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики практичної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pyvovarchyk, Iryna.pdf526.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.