Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4250
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПивоварчик, Ірина Михайлівна-
dc.contributor.authorPyvovarchyk, Iryna Mykhailivna-
dc.date.accessioned2019-10-10T11:20:31Z-
dc.date.available2019-10-10T11:20:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПивоварчик І. М. Психологічні особливості осмисленості життя та відповідальності у сучасних старшокласників / І.М. Пивоварчик // Науковий огляд. – Київ : "ТК Меганом", 2019. – № 1 (54). – С. 75–90.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4250-
dc.description.abstractПредставлено результати теоретичного аналізу осмисленності як екзистенційної цінності та факторів, що впливають на переживання сенсу життя. Розглянуто відповідальність як цілісну якість особистості. Емпіричне дослідження було спрямоване на дослідження психологічних особливостей осмисленості життя та відповідальності у старшокласників, а також вивчення їх взаємозв’язка. Зафіксовано статистичний зв’язок між відповідальністю та показниками осмисленості життя, які виражаються по-перше, через реалістичність, здатність побачити свою суб’єктивну долю та відокремити себе від інших, по-друге, визначати та дотримуватися особистих цінностей, по-третє, розподіляти пріоритети та мати готовність діяти, по-четверте, реалізовувати власний вибір. Також виявлено відмінності для дівчин та хлопчиків за показниками власний престиж, креативність, досягнення, збереження власної індивідуальності, а також за показником трансценденція. The results of theoretical analysis of meaningfulness as values of existence and factors, that influence on experiencing of sense of life, are presented. Responsibility as integral quality of personality is considered. Empiric research was sent to research of psychological features of meaningfulness of life and responsibility for senior pupils, and also study their statistical relationship. It is fixed between responsibility and indexes of meaningfulness lives that is expressed, firstly, through realisticness, ability to see the subjective fate and dissociate itself from other, secondly, to determine and adhere to the personal values, thirdly, to distribute priorities and be ready to operate, fourthly, to realize an own choice. Differences are also educed for girls and boys on indexes own prestige, creativity, achievements, maintenance of own individuality, and also on an index transcendence.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisher"ТК Меганом"uk
dc.subjectосмисленість життяuk
dc.subjectсенс життяuk
dc.subjectвідповідальністьuk
dc.subjectсмислова сфера особистостіuk
dc.subjectmeaningfulness of lifeuk
dc.subjectsense of lifeuk
dc.subjectresponsibilityuk
dc.subjectsemantic sphere of personalityuk
dc.subjectsenior pupilsuk
dc.subjectстаршокласникиuk
dc.titleПсихологічні особливості осмисленості життя та відповідальності у сучасних старшокласниківuk
dc.title.alternativePsychological features of the meaningfulness of life and responsibility in modern high school studentsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики практичної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pyvovarchyk, Iryna.pdf526.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.