Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4221
Назва: Педагогічна діагностика в діяльності викладача вищого навчального закладу як основа його професійного становлення
Автори: Федірчик, Тетяна
Ключові слова: педагогічна діагностика
діяльность викладача вищого навчального закладу
професійне становлення
Дата публікації: 2007
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Федірчик Т. Д. Педагогічна діагностика в діяльності викладача вищого навчального закладу як основа його професійного становлення / Т. Д. Федірчик // Наука і освіта. – 2007. – № 1-2. – С. 194-197.
Короткий огляд (реферат): The article interprets the diagnostic activity of teacher of a higher school as a component of professional activity. The former raises the questions of nature of diagnostic activity of teacher, its object, subject, features, principles, levels and opportunities of realization, and the meaning of such activity for professional development of the beginning teacher of a higher school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4221
Розташовується у зібраннях:2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fedirchik.pdf152.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.