Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4221
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФедірчик, Тетяна-
dc.date.accessioned2019-10-07T09:36:12Z-
dc.date.available2019-10-07T09:36:12Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationФедірчик Т. Д. Педагогічна діагностика в діяльності викладача вищого навчального закладу як основа його професійного становлення / Т. Д. Федірчик // Наука і освіта. – 2007. – № 1-2. – С. 194-197.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4221-
dc.description.abstractThe article interprets the diagnostic activity of teacher of a higher school as a component of professional activity. The former raises the questions of nature of diagnostic activity of teacher, its object, subject, features, principles, levels and opportunities of realization, and the meaning of such activity for professional development of the beginning teacher of a higher school.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпедагогічна діагностикаuk
dc.subjectдіяльность викладача вищого навчального закладуuk
dc.subjectпрофесійне становленняuk
dc.titleПедагогічна діагностика в діяльності викладача вищого навчального закладу як основа його професійного становленняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fedirchik.pdf152.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.