Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4221
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедірчик, Тетяна-
dc.date.accessioned2019-10-07T09:36:12Z-
dc.date.available2019-10-07T09:36:12Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationФедірчик Т. Д. Педагогічна діагностика в діяльності викладача вищого навчального закладу як основа його професійного становлення / Т. Д. Федірчик // Наука і освіта. – 2007. – № 1-2. – С. 194-197.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4221-
dc.description.abstractThe article interprets the diagnostic activity of teacher of a higher school as a component of professional activity. The former raises the questions of nature of diagnostic activity of teacher, its object, subject, features, principles, levels and opportunities of realization, and the meaning of such activity for professional development of the beginning teacher of a higher school.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпедагогічна діагностикаuk
dc.subjectдіяльность викладача вищого навчального закладуuk
dc.subjectпрофесійне становленняuk
dc.titleПедагогічна діагностика в діяльності викладача вищого навчального закладу як основа його професійного становленняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fedirchik.pdf152.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.